Allview impreuna cu partnerul sau autorizat, service-ul Diangi Grup, implementeaza programul pilot ”12 days commitment”.

Proiectul garanteaza un termen maxim de 12 zile calendaristice pentru remedierea oricarei defectiuni a unui produs Allview. In cazul in care reparatia se prelungeste peste acest termen, terminalul va fi inlocuit cu unul nou. Daca produsul nu mai este disponibil in oferta Allview, utilizatorul va primi un model cu specificatii similare telefonului inlocuit.

Programul va incepe de luni, 23 mai 2016 si va fi integrat pentru inceput in locatiile  grupului Diangi din Bucuresti si Brasov.

Scopul proiectului este de a scurta cat mai mult termenul de reparatii, sub limita impusa de lege, care este de 15 zile calendaristice.

Programul ”12 days commitment” se va desfasura in urmatoarele centre Diangi: Bucuresti sectorul  6, pe Bdul. Iuliu Maniu nr. 71 si Bdul Timisoara nr. 92, iar in Brasov pe str. Brazilor nr. 61.                                                            

Dupa perioada de testare, programul ar putea fi implementat si in cadrul celorlalte locatii partenere.